Reklamní textil ovlivňuje veřejné mínění

Potisk textilu neodmyslitelně patří do našeho života a stěží si dovedeme představit, že bychom všichni chodili v jednobarevných tričkách, jejichž plocha se přímo nabízí k nějakému vyjádření vlastní tužby, snů a přání, nápadů a životního stylu. A nejen na trička, k potiskům svádí i mikiny, bundy, vesty, čepice, cestovní zavazadla, deštníky a dokonce i plavky nebo spodní prádlo.

mikiny na ramínkách

Potiskem vyjadřujete vlastní názory – každá vyjádřená myšlenka, která se na potisku zobrazuje, by měla vyjadřovat vaši spřízněnost, proto si uvědomte, že vás také lidé kolem vás s vaším potiskem spojují. Tím také na své okolí působíte a vytváříte tzv. kolektivní vědomí.

potisk na tričko

Buďte vkusní – dobře zvažte, co propagujete, jakou službu, jaké výrobky, jaké prostředí a životní hodnoty. Reklamní textil má mnohem větší váhu, než stovky a tisíce letáků v domovních schránkách a lidé také na něj více „slyší“. Reklamní textil Promotextilie dobře působí třeba u zaměstnanců firem, které provádí veřejně prospěšnou činnost, jako jsou elektrikáři, instalatéři či stavební dělníci. Kupříkladu firma, která má na starosti rekonstrukce silnic a dálnic, a nechá natisknout svým zaměstnancům na trička firemní logo, vytváří pozitivnější kolektivní vědomí, než avizované slevové akce mamutích obchodních řetězců.

Využijte moderních technologií – způsob potisku textilií se vyvíjí jako všechno ostatní kolem nás, v současné době máme možnost tisknout ve špičkové kvalitě i malby a fotografie, je tedy jen na vás, čemu dáte přednost, zda pouhému jednobarevnému tisku a jednoduchým schématům, nápisům a logům, anebo se pokusíte propagovat něco odvážnějšího, třeba krásné výtvory přírody, jako jsou květiny, motýli, ptáci, přírodní panoramata hor, lesů a luk či tropických oceánských zálivů. Potisk je dnes svým způsobem i umělecké dílo, a pokud se vám podaří zvolit zajímavé téma, budete možná na mnoha místech středem pozornosti.