Spodní prádlo pro sexy postavu přestává být in! Nyní frčí pohodlí.

Vicroria's Secret je značkou známou po celém světě. Světoznámá značka spodního prádla musí řešit další skandál na svém účtu. Když uzavřela firma prodejnu v Coloradu, vyhodila stovky nových podprsenek do popelnice. Krátce poté přišel problém, protože americká média označila společnost za subjekt, který zneužívá své modelky. V mezidobí ještě přišla náhlá informace o změně vlastníka této značky. A problém je na světě.
I když je v současné době obecně veřejnost kritizována za rychlé používání a následné vyhazování věcí, nedala si zmiňovaná značka pozor na plýtvání se spodním prádlem a od uzavření jedné z poboček a vyhození podprsenek a dalších částí spodního prádla se nad značkou vznáší temný bouřkový mrak.
kontejner s odpadky
Plýtvání tohoto typu je samozřejmě okamžitě rozebíráno a obecně se šíří informace o tom, jak dramatická situace je. Prádlo totiž mohlo být samozřejmě předáno bezdomovcům, ženám v tísni či do různých azylových domů. Namísto toho bylo vhozeno do odpadkových kontejnerů, a to se prosáklo na veřejnost.
Mluvčí módní značky samozřejmě okamžitě vyjádřila lítost nad touto situací a dále oznámila, že se jednalo o zkušební produkty, které byly vyřazeny z prodeje. Další neozkoušené a nepoužívané části oděvů se přerozdělily do jiných obchodů této značky.
modelka ve spodním prádle
I když se momentálně řeší průšvih s vyhozenými oděvy, není to jediná věc, která se kolem Vicroria's Secret řeší. Právě dalším tématem k řešení je urážlivé zacházení se ženami, které bylo zveřejněno jako článek investigativního novináře v nejznámějším americkém deníku.
Populární výrobce spodního prádla dlouho určoval standardy krásného těla. Nyní je však kritizován za šikanování zaměstnanců a hlavně modelek. Nejeden z výše postavených manažerů v této firmě byl opakovaně napadán za nevhodné chování vůči manekýnkám. Ať už se jednalo o snahu líbat modelky či požadavky, aby si modelky sedaly manažerům na klín nebo o dotýkání se vystupujících žen na nevhodných partiích.

4/5 - (1 vote)